26 lis 2013

"Kameleon" - "Chameleon"



Już od dawna zbieram się by zrobić tej grafice zdjęcia ale, że teraz udało mi się ją wreszcie porządnie i ładnie oprawić to się zmobilizowałam :) Bardzo długo dobierałam ramę aż w końcu rama jest podwójna (ten wewnętrzny czarny paseczek to oddzielna ramka). Bardzo jestem zadowolona z efektu, mam wrażenie jakby ramą była "przedłużeniem" grafiki, a dokładniej linorytu. Powstał on na studiach na 2gim roku, czyli baaardzo dawno, heh ;)  Największy jaki wtedy zrobiłam bo wymiary ma następujące: 90x64cm. Dłubało się go długo (w zasadzie cały jeden semestr) i pamiętam, że parę osób wątpiło że go skończę lecz ja wiedziałam, że na pewno mi się uda :)  
Grafika jest do sprzedania. Jeżeli ktoś jest zainteresowany jego kupnem to proszę o kontakt mailowy.
Mam zamiar też go wystawić na Allegro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz