19 mar 2014

Rysowane kartki pocztowe - Postcards with paintings

Jakiś czas temu jak wiecie byłam na wyjeździe w górach i mieszkałam u zaprzyjaźnionej od lat Zosi, która ma gospodarstwo i pokoje do wynajęcia. Jako, że jestem wielką fanką wysyłania pocztówek do znajomych, tym razem było inaczej. Kupiłam zwykle pocztówki bez obrazków...i sama je narysowałam :) Tak się Zosi spodobały, że dała mi stosik swoich kartek do domu bym tez jej coś na nich namalowała na "wewnętrznej" stronie. Wróciłam do domu i namalowałam tak jak na tamtych tańczącą parę góralska oraz inne elementy ze "stylu zakopiańskiego. 


 ..nawet jest adres gdzie dokładnie jest to gospodarstwo..bardzo polecam!! Pyszne jedzenie, pokoje w sam raz i super miły klimat, do pogadania, wypicia kawki i czegoś mocniejszego ;)

 


6 komentarzy:

  1. Śliczne kartki namalowałaś, a nie myślałaś aby nanieść tych górali na koszulkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nie wpadłam na taki pomysł :) A chodzi Ci bardziej o ręczne malowanie na koszulkach czy zrobienie projektu na kompie i wydruku?

      Usuń
  2. Śliczne :)
    Bardzo mi się podobają - masz talent.

    OdpowiedzUsuń