23 lut 2015

Kolczyki sutaszowe czarno-złote - Soutage earings black and gold


 Długo mnie nie było z nowym postem a biżuteria się tworzyła, fociła tylko miec chęć usiąść przed komputerem..
Ale! Zmobilizowałam się i pokazuję Wam kolczyki jaki zrobiłam na zamówienie. Wzór i kolorystyka kolczyków taka sama jak tych, które powstały w 2013 roku. Różnią się tylko małymi detalami co pewnie już zauważyliście ;) Użyłam do nich koralików Toho, Fire Polish, zwykłych rurek, oczywiście sznureczków sutasz a wiszą na pozłacanych biglach.
Były prezentem urodzinowym i mam nadzieję, że będą często noszone :)

 ah..i centralnym, głównym elementem każdego jest piękny vintage'owy guzik znaleziony w szpargałach krawcowej. Mam jeszcze takie dwa więc może powstać jeszcze tylko jeden komplet. Kto chce? :)


kilka zdjęć z czasu ich powstawania:



2 komentarze: