16 lut 2017

Skończona bransoletka i zaczęta nowa - Kumihimo

Tak prezentuje się pierwsza bransoletka w technice kumihimo. Bardzo przypadła mi do gustu ta technika, szybka, też można zabrać ze sobą wszędzie dysk i sznurki.


 Zaczęłam też nowy wzór. Tym razem chciałam sprawdzić jak sprawuje się w wyplataniu bawełniana włóczka. Trochę wolniej się pracuje bo jest oczywiście cieńsza ale też daje radę.
Wzór w serduszka na początku wydawał się bardzo skomplikowany jak uczyłam się z filmiku ale jak to ja w takich momentach, wewnętrznie w sobie mówiłam "jak to ja tego nie zrobię, ja?!" No i się zaparłam, jeden wieczór wystarczył by się nauczyć. A kolejnego dnia uczyłam już moje 10cio latki.

a tak prezentuje się wzór serduszkowy:

 

4 komentarze:

  1. Fajnie ci wyszła do bransoletka. Wzór serduszko- wy i te kolory trafiły do mnie.
    pozdrawiam i zostanę jak pozwolisz na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, rozgość się będzie mi bardzo miło :)

      Usuń
  2. Serduszowy wzór wygląda obłędnie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo uroczy :) Długa ją bardzo zrobiłam tylko jeszcze zdjęcie chcę wrzucić na bloga.

      Usuń