30 wrz 2018

Wisior z zielonym szkiełkiem - Pendant with a green glass pebble

Jakieś z miesiąc temu miałam okazję robić nietypowy dla mnie wisior - szkiełko oplatane drucikiem z nanizanymi koralikami. 
Na szkiełko dostałam zlecenie, by przerobić je na wisior i taki właśnie przyszedł na nie pomysł, by opleć je drucikiem. W trakcie przygotowywania materiałów stwierdziłam, że nanizam na drucik jeszcze koraliki, które od dłuższego czasu czekały na wykorzystanie a kolorystycznie idealnie pasowały. 
Roboty było masa! Wydawałoby się, że to "bułka z masłem" ale nic podobnego dla osoby, która robi to pierwszy raz. Trzeba uważać by cienki drucik nie pękł w trakcie pracy i by tworzona siatka idealnie pasowała do wielkości szkiełka.




 

 Poniżej parę zdjęć z procesu tworzenia.

 

Czeka na mnie oplecenie drugiego szkiełka, tym razem dla mnie w czerwonym kolorze ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz