30 mar 2015

Warsztaty robienia palm wielkanocnych -

Parę dni temu dostałam zaproszenie od znajomej na warsztaty, z robienia palm wielkanocnych. 
Odbyły się wczoraj w Wołominie, w Bibliotece Pedagogicznej. Trwały ok. 3 godzin, ludzie dochodzili i odchodzili ze zrobionymi palmami, mnóstwo było dzieci i wolontariuszy. Jak weszłam do Biblioteki to doznałam szoku ile było ludzi...nie spodziewałam się tyle. Na początku nie mogłam się ogarnąć ale po czasie dałam radę :P Przywiozłam także trochę przydasi w formie gałązek bukszpanu - myślałam, że cała torba foliówka to będzie za dużo a tu w przeciągu paru minut wszystko się rozeszło, heh.

 poniżej więcej zdjęć


 Nigdy sama palmy nie robiłam, w zasadzie nie wiem czemu ale powiem Wam, że to fajne zajęcie. Szczególnie gdy ogląda się potem twory i każdy jest inny mimo, że tu wielkiego "artyzmu" nie da się przemycić.

W zeszłym tygodniu odbył się także Kiermasz Wielkanocny, w którym udział brała moja babcia. Przygotowała na niego mnóstwo skrobanych jaj kurzych i gęsich, szydełkowe kurki i jeszcze inne rzeczy. Ja w tym roku nie brałam w nim udziału. Parę jajek babci znalazło się na małej wystawce podczas trwania warsztatu.


 Jajka szydełkowe i malowane są czyjegoś innego autorstwa.


A tu bardzo spodobał mi się króliczek robiony techniką quilingu.
A poniżej nasze końcowe efekty pracy. Moja wyszła bardzo krzaczasta :P


1 komentarz:

  1. Piękne są te jajka ozdabiane przez Twoją babcię :) króliczek też bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń