9 maj 2015

Sutaszowy ślubny komplet - Soutage wedding set

Dziś pokazuję komplet nad którym pracowałam przez ostatni miesiąc (w tym zamówienie, opis, próbne szkice, zamówienie materiałów ze sklepu i dwa tygodnie samej pracy w możliwie każdej wolnej chwili). Jest to ślubny komplet składający się z kolczyków oraz bransolety. Miał być w odcieniach bieli i fioletu, co widać ;) To moje jak największe do tej pory wyzwanie sutaszowe i jestem z niego zadowolona :)

Kolczyki

  

Centralnym punktem są kryształki rivoli Swarovskiego w odcieniu Violet F. Otoczone szklanymi perełkami, koralikami Toho oraz czeskimi szklanymi łezkowatymi kryształkami. Zawieszone na posrebrzanych biglach, podklejone zamszową skórką z obszytymi brzegami..



Bransoleta


 W bransolecie każdy najmniejszy elemencik "układanki" był podklejony i podszyty.


Po tak intensywnej pracy kolejnego dni gdy już nie miałam co robić nie widziałam co ze sobą począć. Na początek się wyspałam gdyż jednej nocy by się wyrobić siedziałam do 4:15 nad ranem od 21...tak.
Zapakowany w ozdobny woreczek powędrował do właścicielki i jak się domyślam to dziś właśnie jest noszony :D



1 komentarz:

  1. komplet cudowny ja kocham fiolet i jabym brała drugi raz ślub to bym chciała taki zdecydowanie:) Ale masz talent dziewczyno!!

    OdpowiedzUsuń