21 maj 2017

Konewka w decoupage 3D - 3D decoupage watering can

Tydzień temu miałam okazję uczestniczyć w warsztatach decoupage. Bardzo, ale to bardzo długo nie zajmowałam się decoupagem więc ogromna przyjemność sprawiła mi nauka nowej techniki. Mianowicie techniki 3D z wykorzystaniem past strukturalnych. Pracowaliśmy od 11:00 do 17:30 a i tak nie wszystko skończyłam i resztę zrobiłam wieczorem w domu. Trzeba jeszcze podmalować gdzieniegdzie brzegi oraz polakierować.
Sama przyjemność :)


 Metal został przetarty papierem ściernym i odtłuszczony. Następnie pokryty podkładem.


 Wycinanie elementów serwetki, które chciałam uwypuklić.



 Kładzenie zabarwionej pasty strukturalnej.


 

 Doklejone główne motywy oraz dobieranie kolorów tła.

 

 Tu już widać na czym polega uwypuklenie wybranego miejsca motywu. Urywaliśmy przy tym niesamowicie mięciutkiej i miłej pasty ceramicznej.


Warsztaty odbyły się w pracowni deceupage Aske, która mieści się w miejscowości Stanisławów Pierwszy - Nieporęt.
Link do pracowni: Art Szkoła ASKET

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz